Організація навчання під час
призупинення освітнього процесу


1.Укр.мова 6-9 УВАГА! У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації з 27.01 по 04.02.2022 року освітній процес для учнів 5-11 класів буде відбуватися із використанням технологій дистанційного навчання. Для онлайн-зв’язку між учасниками освітнього процесу створено електронну скриньку lyceum227gromov@gmail.com
Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється з дотриманням вимог законодавства про освіту, захист персональних даних, а також санітарних правил і норм.
Урок з використанням технологій дистанційного навчання не може тривати 45 хвилин! Безперервно працювати з технічними засобами під час уроку можуть учні:
     5-7 класів – не більше 20 хвилин;
     8-9 класів – не більше 20-25 хвилин;
при здвоєних заняттях учні 10-11 класів – не більше 25-30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15-20 хвилин на другому. Під час уроку після роботи з технічними засобами учні обов’язково мають робити вправи для профілактики зорової та статичної втоми.
Графік онлайн-уроків розроблено на основі вже затвердженого розкладу на навчальний рік. Уроки будуть розпочинатися за тим же графіком, що передбачені розкладом. Проте тривалість їх буде меншою.
Розклад дзвінків залишається без змін. (Переглянути розклад уроків та дзвінків можна на сайті ліцею)
Дистанційне навчання здійснюватиметься у двох режимах: синхронному та асинхронному (педагогічні працівники самостійно визначають режим).
Синхронний режим (не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу) – усі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб-середовищі (чат, аудіо-, відеоконференції, соціальні мережі), співпраця у режимі реального часу. Учні долучаються до вчителя за розкладом. Визначається час початку кожного уроку. Учням надаються чіткі інструкції.
    • Вебінари, відеоконференції (Zoom, YouTube)
    • Месенджери (Telegram, Viber, Facebook Messenger)
Для учнів, які через поважні причини не зможуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії, буде забезпечено використання інших засобів комунікації, доступних для учнів (телефонний, поштовий зв'язок тощо).
Асинхронний режим – освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком. Учитель розміщує навчальні матеріали, перелік цифрових ресурсів, завдань в Інтернеті; зазначає термін виконання завдань, надісланих для зворотного зв’язку. Учні, одержавши вказівки, самостійно виконують завдання, працюючи у власному темпі та в зручний для себе час, спілкуючись один з одним та вчителем через дискусійні дошки, форуми чи електронну пошту.
    • Платформи (Google Classroom, Edmodo, GIOS, Kahoot, «На урок», «Всеосвіта», «Всеукраїнська школа онлайн» https://lms.e-school.net.ua )
    • Месенджери (Telegram, Viber, Facebook)
    • Соціальні мережі (Instagram, Facebook)
    • Оцінювання знань (Classtime, Google Forms)
    • Хмарні сервіси ( Google Диск, YouTube)
    • Платформа «Єдина школа»